Het was wel een erg lange rit

25 mei 2022 - Aalen, Duitsland

Vanochtend om 7 uur zijn dus we vertrokken uit Cothen. Buurman Piet stond op z'n balkon om ons uit te zwaaien.

Volgens de routeplanner zouden we om 15.05 uur in Aalen aankomen maar dat werd 17.15 uur. Meer dan 10 uur achter het stuur van die gave 3008q. Wat een drukte onderweg, heel veel verkeer en wegwerkzaamheden. Maar geen probleem, we komen er vanzelf.

Na aankomst lekker in de welness baden en vervolgens heerlijk gegeten. Op dit momoment zitten we Feijenoord te kijken die met 1-0 achter staat. Morgenvroeg om half acht weer op, ontbijten en dan op weg naar Verona, Italië.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Melanie:
    25 mei 2022
    Hi Pap en Mam. Fijn dat alles goed is. Wij kijken ook Feijenoord. Goede reis morgen, dikke kus 💋
  2. Ans:
    25 mei 2022
    Wat fijn dat jullie nu lekker fijenoord zitten te kijken. Lekker optijd naar bed en morgen een fijne en veilige reis grt.ans
  3. Bodine De Jong:
    25 mei 2022
    Fijn dat jullie zijn aangekomen! Slaaplekker en goede reis
  4. Desiree van Ravestijn:
    25 mei 2022
    Hi pa en ma, ja dat is dan een lange rit, maar dan doet zo Wellness je wel weer goed en een heerlijke maaltijd. Nu lekker slapen en morgen weer fris en fruitig de volgende reis afleggen. Veilige kilometers en geniet van alles om jullie heen. 😘♥️
  5. Jannie:
    26 mei 2022
    Die nieuwe auto zal wel lekker rijden.
    Zo heerlijk op vakantie.
    Genieten allebei
    Dikke kus allebei
  6. Jannie:
    27 mei 2022
    Het komt toch allemaal weer goed.
    Maar wat een file hé
    Geniet van de vakantie die nog komen