In de Zen mode

5 juni 2022 - Lixouri, Griekenland

Vandaag hebben we besloten om tot en met Parga in de Zen mode te gaan. De temperatuur is hier boven de 30 graden en da's niet fijn om in te lopen. We gaan vanaf vandaag alleen nog naar de stranden om lekker in zee te zwemmen en op een strandbedje te luieren. Uiteindelijk hebben we vakantie....

Hieronder alvast een inkijkje bij het strand van Paliki. We hebben er heerlijk op de bedjes gelegen en gezwommen. Lekker hapje en drankje erbij. Het kan slechter... Morgen gaan we naar Myrtos Beach. Dat moet je gezien hebben.

Palikistrand 1Palikistrand 2

1. Melanie:
    5 juni 2022
    Mijn idee, heerlijk van het zonnetje genieten! Die zon is hier ver te zoeken. Niet alle zon verbruiken he, we hebben hem eind augustus ook nog 2 weekjes nodig daar 🤪 Dikke kus 💋 van ons
  2. Desiree van Ravestijn:
    7 juni 2022
    Groot gelijk, lekker luieren en zen zijn en lekker genieten van de warme zon. Hier mag die ook wel komen, want we hebben veel regen gehad. Nou geniet lekker , niet omdat het moet maar omdat het kan😉😘van ons.