Weer wat geleerd...

26 mei 2022 - Verona, Italië

Na een lekker ontbijtje zijn we vandaag om 9 uur vertrokken richting Verona. Dat betekende een reis over de Brennerpas (je weet wel van die vlam in de pijp).

Op zich al een behoorlijk ritje van zo'n 550 km. Volgens planning zouden we dan rond 16.00 uur in Verona aankomen. Maar het liep iets anders.... door de vrije dagen was er ontzettend veel verkeer waardoor we op enig moment bij Innsbruck in een file van 14  km stonden. En die moeten allemaal een kaartje voor de Brennerpass kopen.... Er kwam geen eind aan. Onderweg hebben we bij de Zugspitse (hoogste berg van Duitsland) even een stop gemaakt. Zie daar de foto's van. Het was wel een perfect weertje.

Zicht op de Zugspitse Op de achtergrond, links, de Zugspitse. (2962 meter hoog)Op de Fernpass

Maar goed, terug naar die file. Uiteindelijk kwamen we pas om exact 19.00 uur bij het hotel aan. Even lekker gedouchet en toen op zoek naar een restaurant want we hadden wel trek. Gelukkig een goed restaurant in het centrum van Verona gevonden dus dat was een meevaller. Mooi centrum trouwens.

Joke in Verona

Wat we weer geleerd hebben is, om vooraf te kijken of er niet toevallig feestdagen in onze vakantie vallen. Nou, vrijdagochtend gaat het verder op de Autostrada richting Pesaro, een badplaats aan de Adriatische Zee. En dan schiet het op want zaterdag gaan we de boot op.

1. Melanie:
    26 mei 2022
    Hi Pap en Mam, gelukkig zijn jullie weer goed aangekomen. Lekker slapen en morgen gezond weer oo. Dikke Kus 💋
  2. Desiree van Ravestijn:
    26 mei 2022
    Dat was een pittig ritje zeg, en ja misschien wel handig om het vooraf te checken.😉 Mooie foto's en ik weet zeker er volgen er nog veel meer.
    En zaterdag lekker op de boot en dan kunnen jullie heerlijk ontspannen en bijtanken, want het vreet best energie wanneer je zoveel file hebt, maar belangrijkste is dat jullie weer veilig zijn aangekomen. Slaap lekker voor zo. ♥️💋
  3. Ans:
    26 mei 2022
    Wat vervelend voor jullie. Maar ach nog even volhouden en dan lekker genieten. Grt.ans
  4. Bodine De Jong:
    27 mei 2022
    Fijn dat jullie er zijn! Mooie foto’s
    Liefs
  5. Piet & Riny:
    27 mei 2022
    Piet & Riny,
    Samen dit reisverslag gelezen!
    Wat fijn om zo op afstand met jullie mee te " reizen "
    Geniet vooral van alles wat jullie tegenkomen !!
    Groetjes van ons 2