Rondje Lefkas

2 juni 2022 - Lefkada, Griekenland

Hier zijn we weer!

Nadat we verschillende bekenden hebben gezien en gesproken zijn we een beetje ondergedoken en lekker gaan genieten. Daarom hebben jullie de laatste dagen niets meer gehoord maar.... we zijn er nog hoor. En het gaat prima!

We hebben een rondje Lefkas met de auto gedaan. Lefkas is van noord tot zuid ongeveer ca. 42 km en ca. 9 km breed. Onderstaand laten we wat foto's zien van de plekjes die we onderweg hebben aangedaan. Vandaag, donderdag, zijn we ook nog wezen varen. Hier een bootje van 35pk huren is geen enkel probleem.

Katisma vanaf het terras Het strand van Katisma, één van de mooiste stranden.

De baai van Vasiliki De baai van Vasiliki, geliefd bij de surfers vanwege de sterke wind.

Zicht op de Ionische Zee Een kijkje over de Ionische Zee. Als je naar het westen zwemt kom je in Italië uit. Zwem je naar het zuiden dan kom je, na heel lang zwemmen, in Egypte terecht.

Bootje huren Ons bootje en strandje.

Snorkelen in zee Ja mensen, ik ben er ook bij. Hier aan het snorkelen.

Schipper Wim En hier achter het stuur

Nou, dit was het even voor nu. Morgen hebben we nog een dagje op Lefkas. Nog even lekker genieten. 's Middags gaan we wel de auto wassen want die zit onder het stof. Zaterdagmorgen gaan we dan op de ferry naar Kefalonia.

Dag allemaal! Wordt vervolgd.....

1. Melanie:
    2 juni 2022
    Hi Pap en Mam, heerlijk hoor. Ziet er weer mooi uit. Blijft geweldig Lefkas. Maarrrr....öludeniz (waar wij nu zitten) is ook zeker een aanrader.

Geniet nog even lekker. Tot gauw dikke 💋
  2. Bodine De Jong:
    3 juni 2022
    Gaafff!! 😘
  3. Desiree van Ravestijn:
    3 juni 2022
    Blijft altijd een mooi en fijn eiland♥️ lekker even genieten en dan gaat de reis weer door. Het lijkt allemaal wel snel te gaan of ligt dat aan mij?
    Nou geniet, love you😘♥️