Laatste dagje Lefkas

3 juni 2022 - Lefkada, Griekenland

Het is vandaag de laatste dag op Lefkas. De week is heel erg snel voorbij gegaan. Eerst vanochtend de auto met de hand gewassen. Er is wel een autowasstraat maar die borstels zijn niet goed voor de lak van je auto dus dat doen we maar even niet.

TIP: klik op een foto om een groter exemplaar te bekijken.

Auto wassen

Daarna nog even naar Karia, het op een na hoogste dorp van het eiland, gereden.

Zicht op NidriHet uitzicht wat je hebt bij het weer naar beneden rijden is heel mooi. Je ziet dan Nidri liggen en de verschillende kleine eilanden rond Lefkas.

Mooie plantenOok zie je prachtige bloeiende struiken bij de verschillende huizen.

Het was vandaag een ontzettende hete dag. Het werd in de middag zo tegen de 35 graden aan en dat is eigenlijk niet lekker meer. We zijn daarom voor de rest van de dag binnen gebleven, airco aan en regelmatig een sprong in het bad.

Dit moet weer meeJoke is al aan het inpakken geslagen. Zaterdagochtend gaan we om 11.30 uur met de ferry naar Kefalonia. Dat is een uur varen en ongeveer een uur rijden totdat we bij de volgende bestemming in Lixouri zijn.