Bootje varen

28 mei 2022 - Lefkada, Griekenland

Het is zaterdagmorgen om 11.00 uur wanneer we vertrekken richting Ancona. Onderweg nog even bij de Lidl gestopt om flessen water te halen.

Om half twee hebben we de tickets afgehaald.

Tickets afhalen

Daarna nog even naar een berg gereden waar vandaan je de boot al kunt zien aankomen. Die komt dan uit Griekenland aan. Die passagiers gaan de dan af en wij er weer op. Het hele af en op duurt ongeveer 1,5 uur.

Daar komt de boot de haven in De boot vaart de haven in.

Wachten op het inschepen We staan in de rij om in te schepen.

Eerst nog alles uitladen Deze moeten er eerst nog uit.

De boot in Hier rijden we naar binnen. We moeten nog een dek omhoog. Zie middenin foto.

Een drankje op de boot Zo, nu eerst een drankje

Aankomst Griekenland We zijn aan de overkant. Op naar Lefkas.

Inmiddels zijn we op Lefkas aangekomen. Heerlijk temperatuurtje, tussen de 25 - 30 graden. Vanavond alle bekenden gedag zeggen en lekker eten.

Het volgende verhaal verschijnt dinsdag.

1. Desiree van Ravestijn:
    30 mei 2022
    Jullie vertoeven op een mooi plekje en een prachtig huisje, heerlijk toch. Lekker even een weekje relaxen en de mensen weer ontmoeten, doe ze allemaal van ons de groetjes. Geniet ervan niet omdat het moet maar omdat het kan☀️🇬🇷
  2. Jannie:
    Tot dinsdag dan
    Alles goed met mij hoor.
    Fijne dagen
    Dikke kus allebei
  3. Ans:
    30 mei 2022
    Wat fijn dat jullie er zijn. Nu lekker relaxen en geniet van de leuke en mooie vakantie. Grt.ans