Welkom op onze reisblog!

14 mei 2022 - Cothen, Nederland

Reis op afstand met ons mee!

Op 25 mei vertrekken we vanuit Cothen, Cob Balkplein met de auto naar Griekenland, om precies te zijn naar het eiland Lefkas. We reizen via Duitsland, dwars door Oostenrijk en dan via Italië naar de boot in Ancona. Kijk HIER voor een volledig overzicht van de route.

Op zaterdag 28 mei gaan we 's middags in Ancona (It) op de boot (de Superfast XI) en varen dan in 15 uur naar de overkant. Als we dan in de haven van Igoumenitsa (Gr) van de boot rijden dan is het nog 100 km naar de plaats van bestemming, Nidri op Lefkas.  We blijven daar een week en gaan dan 4 dagen naar het eiland Kefalonia, naar het plaatsje Lixouri.

Na Kefalonia gaan we, via Lefkas, naar het vaste land naar Parga, een toeristisch plaatsje aan de kust van de Ionische Zee, waar we nog 2 dagen blijven. Dan is het alweer 10 juni en gaan we beginnen aan de terugreis via Ancona, Rimini, Trento, Fussen en Osthofen. Op woensdag 15 juni rijden we Cothen dan weer binnen en zit de reis er op.

We gaan deze website gebruiken om iedereen op de hoogte te houden van onze reis. Kom dus snel een keertje terug voor de nieuwste reisverhalen en foto’s.  Wil je gemakkelijk op de hoogte blijven van onze belevenissen? Meld je dan aan voor onze mailinglijst! Je ontvangt dan een berichtje wanneer er een nieuw verhaal is.

1. Melanie:
    14 mei 2022
    Ik ga volgen hoor...😍
  2. Jannie:
    15 mei 2022
    Leuk genieten
    Wij houden jullie in de gaten
  3. Bodine De Jong:
    24 mei 2022
    Wij gaan jullie volgen!
  7. Ans:
    25 mei 2022
    Ik hou jullie in de gaten. Lijkt me leuk om jullie te volgen